dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bumperz!

Hellojsan!
 
I fredags städade jag hela förmiddagen och strax efter lunch och allt hejdå åkte jag hem till byn:) Var i Trollhättan vid fyra och där hämtade mamma, mormor och morfar upp mig:) När jag kom hem chillade jag lite, packade idrottskläder och begav mig till prisma:D Efter en halvtimme gick/åkte vi till Fornäng där vi skulle köra bumperz:D Var lite rädd i början men samtidigt jättetaggad och vi hade fem-minutersspel och varrannan tjej/killmatch:) Det var jätteroligt och jag blev bara mer och mer taggad, var svårt att få luft i dessa bollar men roligt var det och vad man tacklades:D
 
 
 
Blev så taggad att det slutade med att jag fick spela fem matcher medan de andra bara fick spela tre, fyra:P Jaja, sista matchen var jag, Maja och Matteusson mot Hermansson, Becka och Linkan och när Linkan tacklades så flög man inte lite:P Jätteroligt var det och jag spelade i massa olika lag för jag brydde mig inte om vilka jag hamnade med;) En roligare kväll på prisma får man nog leta efter, drack typ tre vattenflaskor för efter varje match kändes det som om jag hade gjort beeptestet igen:P Efter två timmar i Fornäng åkte vi till Göta igen och käkade gött:) Maffia och snack i soffan blev det tills jag åkte hem vid halv tre:) Vi hörs!
 

Kommentera här: