dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Shopping!

Hejsan hoppsan!
 
I måndags var det väldigt trökigt väder så jag åkte till Skövde för att shoppa lite, behövde i alla fall en klänning tills fredag och det hittade jag:D Är väldigt nöj, det roliga är att den är i XS men den passar mig ju så varför inte:P Är i alla fall jättenöjd och sen köpte jag lite småsaker som behövdes här hemma:) Nu är frågan om jag ska ha "kängorna" eller de högklackade skorna på fredag? :P Får fråga lite folk;) När jag kom hem käkade jag lite och sen åkte jag till scouterna och då regnade det lite men jag och två scoutledare plus Marabou fick uppdraget att städa vårt garage:P
 
 
 
 
Jätteroligt tyckte alla men det måste göras och när jag skulle bära ut patrullkistorna så råkade jag gå in i en annan så nu har jag ett ganska stort rivmärke plus blåmärket på benen så det lär ju bli tights till min nya klänning:P Tjejerna hittade en hel choklad som legat i kistan sen Trampolin som var tre dagar gammal och den vågade de inte smaka på så jag och Erik käkade upp hela:P Jag sa sedan att om vi spyr sen så vet vi ju varför:P Vi spydde inte, i alla fall inte jag:P Vi var duktiga och när jag kom hem tog jag en varm dusch och käkade lite gott innan jag sov men ha det bra!
 

Kommentera här: