dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Måndagen den femte!

Hejsan!

I måndags var jag ju arbetslös igen, lite gött faktiskt men jag steg upp hyfsat tidigt ändå:P Chillade på förmiddagen och till lunch blev det lite kvarg och det var den naturella som jag smakade på och det var helt okej men vad mätt man blev:P I alla fall så var det scouterna på eftermiddagen och då samlades vi lite tidigare än vanligt för vi skulle ha Jeriko:D Vi gick till skogen och förberedde det hela och det gick bra, jag och Malin skulle stå i fängelset och ha hand om det:P Sedan kom alla scouter och vi körde igång, det roliga var att genomgången tog nästan en timme så jag, Malin och Jesper stod bakom och hade det lite roligt för en annan ledare stod och filmade oss jättelänge tills vi inte visste vad vi skulle göra längre så vi stod och skrattade:P
 
 
Men när det väl började gick det fort så både Gustav och Jesper var tvungna att hjälpa oss och jag tror att jag har hittat min roll nu i Jerikospelen:) Efter spelet och städningen så gick vi tillbaka och sen hade vi UR:) Där träffade vi även Ida som skulle vara med, hon tycker att våra ledarsamlingar verkar roliga och det ska jag säga att dem är:P Det blev lite kvällsmacka och Malins tårta och det roliga var att både jag och Jesper tog typ tre gånger, inte bara vi men de andra har jag inte koll på:P Det var som sagt en trevlig avslutning på scoutkvällen och sen åkte jag hem och duschade:) La mig ganska tidigt för jag var trött men ha det gött!
 

Kommentera här: