dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte igen, varför råkar bara jag ut för det i familjen?!

Hejhej!
 
Idag har det varit lite kaotiskt på morgonen men lugnt på eftermiddagen:) Det började med att jag fick gå upp ganska tidigt för att mammas kompis mamma skulle städa hos oss och då trodde hon att larmet var igång fast det inte var det så det började ju tjuta hej vilt:/ Jag skulle precis lägga smutskläderna i korgen och gå till skorna och jackan men fick slänga allt på golvet för att springa snabbt till larmgrejen och stänga av, ringa till larmcentralen och förklara allt och sedan fixa larmet igen så att det inte tjuter igen... Inte så lätt att veta men när det tjuter på morgonen så är det inte roligt för då får man huvudvärk resten av dagen:( Jag cyklade sedan till mormor och morfar, cyklade som man inte var sugen på men var tvungen, för att käka mat där och spendera förmiddagen:) Jag berättade allt om gårdagen och intervjun men sedan gick de ut för att jobba i trädgården och garaget medan jag fick "vakta huset" och sy färdigt min vintertavla som inte blev färdig men jaja:)
 
 
 
 
När vi käkat lunch så åkte jag hem, somnade lite på soffan för jag var jättetrött men det var nog en liten tupplur tror jag men jag ställde mig i duschen sen för att försöka vakna upp lite och inte frysa längre:) Sedan har jag provat lite klänningar tills sista Prisma Event men jag hittade bara en som bara är kanske så jag får väl försöka hitta någon i stan eller något:) Sen har jag chillat, suttit med bloggdesignen 2015 och har äntligen fått en meny jag velat ha länge men den är inte klar än:) Sen har jag käkat lite kvarg, vanilj som tur var och det är den lätt godaste:) Blekte inte tänderna förrän nyss men så kan det gå och nu har jag äntligen skrivit klart alla inlägg jag missat under veckan och imorn är det Prisma och jag hoppas på en underbar fredag som alltid:) En fråga bara ,kan man sakna någon så mycket verkligen?? ;) Vi ses och dröm sött allihopa!
 

Kommentera här: