dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Glass, grill och avslutning!

Hejsan!
 
I lördags sov jag ganska länge, ni borde nog veta varför men sen kom mamma in och fråga hur jag mådde och jag steg upp och käkade frukost:) Senare på dagen gick jag och träffade Chrille en stund, vi käkade glass och sen skulle jag till Göta och träffa tjej och killgruppen:) Vi åkte ut till sommarstugan, jag och Ida är typ grannar men vi käkade vid hennes stuga:) Vi grillade och senare satt vi på bryggan och hade det mysigt:)
 
 
 
 
Det blev även dragkamp och kasta gris innan vi satte oss vid bryggan och myggen men till slut fick vi nog och satte os i vår stuga ett tag men klockan blev ganska mycket och vi åkte tillbaka igen:) Lisa kände för att köra bilen så det fick hon och sen var vi alla på Göta och pratade om allt möjligt, studenten, fornäng/västerby, Trysil och massa saker tills klockan blev två på natten:) Det är verkligen fina vänner jag har!
 

Kommentera här: