dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Släktkalas, Anna fyller 18 år!

Hejhej!
 
Idag har jag inte gjort så jättemycket på förmiddagen, sov ganska länge men vid lunch åkte vi till kusinerna:) Det var släktkalas för kussen Anna har blivit stor och fyllt 18 och nu har vi bara en kvar som ska bli 18 och det är inte förrän nästa år så tiden går fort;) Vi hade mycket trevligt och käkade god mat men sen kom den yngsta kusinen med sin matteläxa och ville ha hjälp och eftersom jag var den enda som läst Matte D så fick jag hjälpa henne:P Hon går i gymnasiet så ganska svårt var det faktiskt men jag tror jag gjorde rätt i alla fall men det tog en stund:P
 
 
 
Allt kan hända på ett släktkalas, allt från att sitta och prata och käka till att lösa matteläxor:P En bra dag med släkten och senare idag har jag gjort lite scoutlappar och snart ska jag sova men vi ses imorn!
 

Kommentera här: