dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Volleyboll, kolla VM, volleyboll!

Hellojsan!
 
I måndags så vaknade jag ju hos Ros och då sov vi till halv tolv, inte så bra för både Becka och Maja men eftersom jag och Karro inte har några planer så gjorde det inte oss något:P Vi käkade frukost och tittade på Sherlock Holmes igen och fram till halv fem så satt vi bänkade i sofforna och sedan pausade jag för då tyckte jag det var dags att åka och spela volleyboll som redan hade börjat:P Jag och Karro spelar volleyboll och innan det skjutsar vi hem Maja men det var typ inga vid volleybollen utan de kom en kvart efter det:P I alla fall så spelade vi ett tag, kollade på matchen och sen skulle Karro hem och öva med kören men Linn kom till Göta så jag åkte tillbaka och vi kollade färdigt på matchen:)
 
 
 
 
Sen så köpte vi glass, orkade dock inte allt men jag fick lite hjälp och sen spelade vi mer volleyboll och jag blev nästan blå på armarna:P Denna gången var det fyra duktiga killar som var med och de smashade och så fort man tog en boll efter att de skjutit så gjorde det jätteont:P Sen blev klockan mycket och jag åkte hem och duschade:) Hämtade sedan Karro och vi köpte chips och kollade klart på Sherlock ihop vid halv tolv och vid halv ett så skjutsade jag hem henne igen:) En mycket bra dag och mycket Sherlock blev det:P Vi ses!
 

Kommentera här: