dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista sommar-prisma!

Hejsan!

Vaknade upp i sängen och var helt slutkörd och mörbultad:P Jag var jättehes i halsen också, förmodligen för att jag skrek så mycket på Liseberg:P Var jättetrött och låg i soffan i stort sett hela dagen och gjorde inget:P Låg och tittade på How i met your mother sista säsongen:) Tittade på typ åtta avsnitt eller något men sen blev klockan åtta och då åkte jag till Göta där sista sommar-prisma var:) Lovsång och andakt blev det först och sen käkade vi på Chill'is och hade det trevligt:) Jag försökte prata men var nog tyst för det mesta för det gick ju inte att prata;)
 
 
 
Senare spelade vi volleyboll och när alla var helt slut så satt vi och snackade till vi alla åkte hem vid halv tolv redan:P Väldigt tidigt för att vara oss men så kan det gå när man är trött;) När jag kom hem skulle jag sova hemma som alla andra dagar jag har sovit hemma men nu är det slut med det för ett tag:P Jag la mig i källaren men innan jag somnade kopplade jag i datorn i TVn och tittade lite mer på How i met your mother och gjorde färdigt armbandet som Ida behöver på Segol:) Sen sov jag som en stock hela natten men vi ses!
 

Kommentera här: