dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kan det bli 7-1 i en semifinal?!

Hellojsan!

Igår var det tisdag och jag stannade hemma medan mamma och pappa var i stugan och jobbade:) Jag chillade lite, tog en dusch och sen frågade Linn om jag behövde handla något så jag gick till henne och vi handlade:) Jag köpte kvarg, mörk choklad och jordgubbar och Linn skulle handla till en grillkväll:) Det är ju roligare att handla tillsammans men sen gick vi till Linn:) Jag käkade jordgubbar och Linn gjorde ordning sin mat:) Jag passade på att träna bort min djurrädsla, både för hundar och katter på samma gång;) Sen tog vi en liten promenad med hennes hund, fixade med hennes mat igen och sen skulle hon iväg och jag skulle hem:) När jag kom hem frågade jag Gabriella om hon ville gänga på till Evelina och Amanda för att göra en god gärning och pärla armband som ska säljas och går till cancerforskning:)
 
 
 
Jag sa att jag kunde hämta henne men sen upptäckte jag att jag inte hade någon bil så det blev snabbt att ringa till mormor och morfar och låna deras, jag cyklade snabbt iväg till dem och åkte till Göta för att hämta folket och sen till Evelina och Amanda:) Jag pärlade 12 stycken, ett till mig själv som jag köpte och träffade härligt folk:) Vi var där vid 18:00 och jag åkte sen vid 21:30:) Jag åkte och lämnade bilen hos mormor och morfar, Albin var snäll och hämtade mig och min cykel och sen åkte vi och lämnade den och jag fick hämta kvarg:) Vidare till Elin och hämta henne och sen till Ida för att titta på VM då det blev 7-1:P När matchen var slut åkte vi hem och jag låg i sängen och lyssnade på musik och spelade 2048 på mobilen:P Ha det gött!
 

Kommentera här: