dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

FCP-match!

Hejsan svejsan!

Idag gick jag upp tidigt för att först duscha:) Satt vid pianot och ukulelen lite och sen kom Albin som inte hade någonstans att vara innan vi skulle till Karro och titta på de två sista Harry Potter-filmerna:) Jag satt med bloggen och han satt och skrev brev och sen käkade vi framför det sista How i met... som vi båda hade sett:P I alla fall så åkte vi sen till Karro och såg Harry Potter och dödsrelikerna del ett och två:) Albin hann bara se första delen för sen skulle han samlas inför FCP-matchen men jag och Karro hann se den sista också så nu har vi haft vårt lilla maraton:D
 
 
 
Sen satte vi oss vid trappen och chillade lite, och vi fick mat också:) Lagom att vi åt klart så hann vi till FCP-matchen som slutade med 8-6 till dem så vi på läktaren var glada:D Sen åkte jag, Maja och Karro till silkiosken och vidare till Karro för att spela kort:) Sen så blev jag jättetrött så vi åkte hem men då skulle Maja ut med sina hundar så jag följde med och gick en promenad runt vår lilla by:) Kom hem och käkade lite mat och sen somnade jag men vi ses!
 

Kommentera här: