dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Divergent!

Tjennixen!
 
I lördags ställde jag klockan så att jag kunde vara hos Ros vid elva fast jag kom lite sent, typ halv tolv istället:) Då kom jag, Karro och Becka fram till att vi skulle åka till stan för att spela minigolf:D I värmen så spelade vi och Karro vann, Becka tvåa och jag sist med en poäng mer än Becka:P Har man otur i spel så sägs det att man har tur i Kärlek men då funderar jag lite på vem det är som gillar mig:P I alla fall så åkte vi hem efter minigolfen, gjorde ett stopp för att köpa en kalender och torrschampo men sen var vi hemma hos Ros igen:) Där käkade vi mat och sen åkte vi till Chill'is som hade öppet för sista gången denna säsongen:) Där käkade vi glass och spelade 7 wonders, the gang:) Jag kom i mitten och sen skjutsade jag Maja, Becka och Linn till Sandra och jag åkte tillbaka till de andra och vi pärlade lite Go Life-armband igen:)
 
 
 
Sen funderade vi på kvällsmat och då kom vi på att göra egna hamburgare så vi åkte till ICA och köpte allt vi behövde plus chips och popcorn:) Sen började vi laga mat och jag kom på att vi som lagade maten är vi som ska vara matpersonal på Segol på tisdag:D Sen käkade vi och tittade på en dokumentär om hr världen skulle bli om människorna försvann:P Sen hämtade jag fem pers och skjutsade hem en så jag hade en i bagaget, en i ett knä:P Fat jag och Linn provade att hon skulle sitta i mitt knä och styra medan jag körde:P Sen var vi tio stycken hos Ros och tittade först färdigt på dokumentären och sen på Divergent och käkade gott:) Den var jättebra men sen var alla ganska trötta så vi försökte borsta tänderna och gå in i tältet men då blev vi hyfsat pigga igen så vi var uppe och snackade till fyra:D Ha det gött!
 

Kommentera här: