dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bakning till Segol!

Hejsan!
 
I måndags vaknade jag åter igen i min egna säng:) Hela förmiddagen gick ut på att titta färdigt på How i met... och vad spännande det var i slutet men nu har jag tittade på alla avsnitt:D Ytterligare en serie jag har tittat på alla avsnitt men frågan är nu vad min nya serie blir? ;) Sen blev det käk med mamma och snack om Lisebergs alla attraktioner som hon inte visste om och hon tycker jag är helt galen nu som åkt allt möjligt:P Hon skulle bara spy om hon åkte för hon är jätteåksjuk men vi får väl se om jag lyckas dra med henne till Helix någon gång:P Sen har jag hittade en dataväska till min bärbara, gjort en kalenderframsida och skrivit in födelsedagar:) Käkat lite godis och grejat lite:)
 
 
 
Sen åkte jag till Karro igen:D Där började vi titta på Harry Potter två och vi pausade lite för att baka en kladdkaka, en dubbel sats fast en kaka så att vi kunde käka deg ihop men vi orkade inte en sats:P Efteråt åkte vi och hämtade Maja och till ICA:) Där skulle vi köpa florsocker och margarin men det slutade med att vi kom hem med kyckling och sås:P Vi kände oss lite dumma och kom på att vi skulle ha det andra också så då åkte vi till silkiosken och köpte det:) Sen väntade vi på att Albin och Philip skulle komma och då började de göra kärleksmums som skulle med till Segol:) VI tjejer tittade på fast sen började vi laga maten som tog en stund:P Den var klar vid tolv och då käkade vi och Amanda hade slutat jobba också:) Sen så sov jag och Albin över i Rosornas soffor för vi orkade inte åka hem:P Men det är alltid trevligt att sova någon annanstans och ha det gött!
 

Kommentera här: