dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Näst sista dagen på året!

Hellojsan!
 
I måndags var det näst sista dagen på året och det är nog tänkt att man borde veta vad man ska spendera nyår någonstans:P Så var det inte för mig:P Men efter några timmar hade jag en biljett till Oslo så vid halv fem åkte jag och mamma till Uddevalla där jag skulle ta bussen till Norge:) Efter ytterligare några timmar hämtade Maja, Monica och Jenny mig på bussterminalen för att sedan gå till deras lägenhet:) Det var mysigt fast att gå uppför fem våningar och ingen hiss var inte lika roligt:P
 
 
 
Adam bor också där man han kom inte förrän nästa dag men det bodde två andra killar där som jag hälsade på:) Jennifer var också där och hade nästan varit där i en vecka nu, hon åker nog hem när skolan börjar:) Nästan direkt när jag kom käkade vi mat, falukorv och makaroner:) Sedan spelade vi guitar hero ett tag:) Vi drack lite te och snackade ett tag i köket innan det blev läggdags:) Jag sov på soffan och snacka om lyhört plus soligt.. Tur jag inte sov på soffan för alltid:P Vi ses!

Kommentera här: