dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Flämslätt 2014, dag två!

Hejhej!
 
Jag och Karro sov ju inte så jättelänge men klockan ringde vid halv sju och vi snoozade till 20 i och sen igen till 10 i och efter det somnade vi ändå så 20 över sju ropade Karro på mig och precis fem sekunder efter det börjar någon trumpetnisse köra sin morgontrudelutt och jag tackade då Karro för att hon väckte mig innan den började spela:P Han stod tydligen precis utanför vårt rum också så det var tur att jag var vaken redan innan det:) Sen gjorde vi ordning oss och gick precis till maten när den var fem i åtta och den öppnade åtta så vi var duktiga även om vi snoozade i 50 minuter:P Jag fick min gröt med fil och en macka till frukost plus, äpplejuice, te och varm oboy:D Sedan började vi spela i de olika grupperna, gå till blåset, gå tillbaka till vår sal osv:)
 
 
 
 
Vi fick både lunch och fika innan vi skulle åka hem igen:) Men innan en repetition så sa en av dirigenterna att "följ med mig nu" och alla gick och då sa han sen att vi skulle springa ner för backen och sen upp igen för att få syre så att vi skulle orka spela mera:P Så ute i kylan, snön och isen sprang alla stråkar ned och sen upp igen för att kuna spela bättre:P Under rasterna pratade vi mycket med de andra både från Lidköping och Falköping och jag pratade även lite med Vivian:) Det är väldigt roligt att man lär känna mer folk som spelar fiol och cello:D Nästa gång är i mitten på mars så det är ett tag kvar men jag längtar redan, ha det gött!
 

Kommentera här: