dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julafton 2014!

Hejsan svejsan!
 
Julafton idag så God Jul på er alla! Ställde klockan på tio så att jag skulle kunna se julkalendern på TV, har aldrig sett en julkalender på TV-tider på riktigt länge men på något sätt är det lite mer spännande att se på TVn;) I alla fall så såg jag ju det sista avsnittet, mycket spännande och om man är 20 år så blir det ju lite förutsägbart;) Käkade frukost samtidigt och sen far jag mot granen och öppnade den julklapp som jag fick öppna på morgonen och såklart var det en gitarr:D En alldeles egen gitarr har jag fått, en lila:D Jag är mycket nöjd, fick öppna den julklapp med ett gitarrställ också för mamma ville inte släpa på den till mormor och morfar när jag ändå hade listat ut vad det var redan:P
 
 
 
Satt och spela lite sims innan det blev dusch och göra ordning mig så att vi sedan kunde åka till mormor och morfar:) Hela familjen var där, to.m. Johan följde med och det börjades med mormors julbord:) Efterrätt på den, marängtårta och kaffe men jag drack te:) Presentöppning med Kalle Ankas jul i bakgrunden utan ljud eftersom det bara är jag som vill se den:) Jag har fått massor med saker, grillchips, teburk med te i, löst te och en tekanna, handduk runt håret i form av en liten luva, jultomte man kan ha godis i, strumpbyxor, klänning, sverigespel, pussel på 1000 bitar och till sist min lila gitarr:D Det var allt för detta året, kommer ju få lite mer julklappar senare i år från bland annat moster och morbror och möjligtvis från mammas bästa kompis i Vaxholm som vi ska till om några dagar:) Vi ses imorn och ha en riktigt god jul!
 
 

Kommentera här: