dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Är verkligen på rätt ställe!

Heeeeeeeeeeeeej!

Idag har vi haft friluftsdag och då skulle vi först åka buss till Gammelvala i Brunskog där vi var på olika stationer om hur det var förr i tiden:) Samtidigt som vi gick runt skulle vi svara på en eller två frågor om varje station och det var jättelätta frågor och de sa verkligen frågan innan de svarade så man behövde knappt tänka;) Fast det berodde nog på att alla i skolan var med och vi gick i våra tvärgrupper så det har vi några som inte pratar så bra svenska men det gick bra:) Vi var dock bar fem i vår grupp för de på högskolan dissade oss pga föreläsning istället:) I alla fall så svarade vi på alla frågor och sen åkte vi hem igen, tog en dusch gjorde jag tills det var mat:) Duschade inte så länge men jag gjorde typ inget annat än att sitta och stirra i sängen:P Sen var det kvällsmat, jag, Ingrid, Carro och Oskar övade i Sörgården ett tag:) Jag sjöng igenom In color som jag ska sjunga på sången i övermorn:) Börjar bli lite nervös men det ska nog gå bra:) Man är ju där för att lära sig! Sen så stannade jag kvar i Sörgården tills åtta, i några timmar och grejade med min bloggdesign som är klar:D
 
 
 
Samtidigt jammade Fredrik, Jonah, Linus ett tag, Ingrid ett tag och Jesper och jag gillar verkligen att lyssna när folk jammar så jag var mycket nöjd:D Sen gick jag till köket, träffade Elin och Elina, Elin gjorde mat och sen skulle Elina göra varma mackor och då passade jag på att göra varma mackor jag med så vi satt och käkade ihop:) Sen kom Ludvig också så vi snackade ergonomi, alltså att man ska sitta rätt när man spelar osv:) Vid nio drog jag till Västgården och hittade några som tittade på film men allt eftersom droppade folk av tills det bara var några kvar och några skulle käka så vi som satt i köket var jag, Edvin, Mark och Jesper och sen gick även jag och Jesper till våra hus och rum och sov för de andra bor i Västgården:) Nu sitter jag här, tänker alltid att jag ska vara i säng vid elva men om jag lägger mig innan 23:45 så kommer jag ändå sova i åtta timmar så det är inte så sent för mig nu:P En bra dag med massa härliga människor, tänk att det kan kännas så rätt, detta är verkligen rätt ställe för mig:D Dröm sött!
 

Kommentera här: