dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sen studentpresent!

Hejsan!

Jobbet rullar på och idag hade vi tio barn till maten och det blev nästan kaos när alla skulle sova, de fick knappt plats i rummet:P Det gick bra tillslut när vi hade pusslat lite med madrasserna och sen somnade alla barn:) Jag hade hand om köket idag också och det regnade lite när maten skulle hämtas men det gick bra:) Efter jobbet var det orkester och cellolektion och det är bara tre dagar kvar till Flämslätt nu:D Jag vet vilka jag ska sova med, det blev inte Sara och Karro utan det blev tre flöjtister från Parad istället:) De är också yngre än mig, de går i trean och ettan på gymnasiet alltså:) Jag har i alla fall pratat med alla någon gång så det blir nog bra:)
 
 
 
Fick en present av min lärare, en studentpresent:) En CD med en känd cellist fick jag så den lyssnar jag på nu:) Blev en popcornkväll med film, tror jag har sett den en annan gång fast längesedan men den var bra:) Nu ska jag lägga mig ganska tidigt tänkte jag för jag sov inte så länge igår så jag passar på nu för på fredag blir det uppstigning vid fem:P Sov så gott och dröm sött!
 

Kommentera här: