dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Usch vad äckligt det är!

Hejhej!
 
I torsdags åt jag ännu en gång blodpudding och det är verkligen äckligt, jag kan inte direkt dränka det i lingon för jag gillar inte lingon heller så det är bara usch, usch, usch! Efter den "hemska" upplevelsen så fick jag käka mellanmål på den andra avdelningen:) Hade en gnällig beundrare som skrek och grät jättemycket, han gjorde det hela den dagen och jag hade det lite jobbigt när jag skulle ta hand om ett barn som skulle sova:/ Han är inte van vid mig och han vill inte sova och protesterar varje dag om detta och han grät och skrek jättemycket och sen började han rycka i mitt hår och det gjorde jätteont och det gick inte att få honom att sova men sen lyckas jag:D
 
 
 
Men sen är det en konst att lägga ned barnet om det somnar i famnen på en och jag provade minst fem gånger och han vaknade varje gång så han sov inte särskilt djupt och min kollega prövade också men det gick inte så det är väl sånt som händer:/ Fick tyvärr några hårstrån mindre men det kanske behövdes;) När jag kom hem den dagen var jag helt slut och hade ont i huvudet av allt gråt och skrik så jag somnade en stund innan pappa kom hem och tjatade:) Gjorde inte mycket den kvällen, var allmänt trött:) Tror jag kollade på film, something borrowed hette den:)
 

Kommentera här: