dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Take Five!

Tjennixen!

Imorse vaknade jag och käkade frukost och sen tog jag fram kortleken:P La patiens några gånger fram till mormor och morfar kom för då skulle vi äta:) Syrran är ju hemma nu, kom i onsdags tror jag så jag har inte fått spela cello eller piano så ofta:/ Hittade take five-noter så nu kan jag spela den på cellon:D Har bara spelat två gånger så det låter väl inte jättebra men den är rolig:D
 
 
 
Borde öva på mina läxor istället men det tar vi sen när syrran inte är hemma:P Tittat lite till på Grey's anatomy och sen försökt att jobba på bloggdesignen 2014 och et var en grej som inte ville som jag så jag gav upp för ikväll:P Nyss så spelade jag lite tetris för det var väldigt längesedan men det var lite roligt:P Snart ska jag sova men dröm sött!

Kommentera här: