dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Saknar Trampolin!

Hejsan!
 
I lördags sov jag ganska länge eftersom jag var uppe länge i fredags och kom inte hem förrän efter midnatt:) Jag satt i pyjamas fram till lunch vilket man inte egentligen får i min familj men jaja:P Jag duschade sen och chillade lite innan jag kom på att jag skulle skriva klart min text till söndagens Gudstjänst:P I måndags efter föräldramötet mötte jag Gustav, Filip och Lisen som hade planerat Gudstjänsten för att jag kunde ju inte så de sa vad jag skulle göra:) Jag fick i uppdrag att skriva ett hej och välkommen, Trampolinberättelse och höstens schema som jag sedan skulle tala om på Gudstjänsten inför alla som kom:)
 
 
 
 
När jag hade skrivit klart så blev det ca 1,5 A4-sida och mamma fick läsa det innan jag skrev ut det:) Hon sa att hon aldrig läst något så bra under hela min skoltid som jag har skrivit innan:P Det kanske bara är för att jag inte ville göra skolans läxor och scouterna är ju roligt och det blir en utmaning med att prata inför alla som skulle komma:) Jag övade in texten några gånger så jag inte improviserar allt för mycket eller kollar ned i papperna:P Det var nog allt jag hann med i lördags, lite ostbågar blev det också:) Ha det gött!
 

Kommentera här: