dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

PT-träning med hantlar!

Gokvällen!
 
I onsdags förra veckan så hade jag hand om samlingen på jobbet:) Jag körde då min "nya" grej och det var att jag hade alla husen uppställda på ett led:) Sedan så låg min mus i ett av husen och då knackade jag samtidigt som jag sa "Lilla mus, lilla mus är du i ditt gröna hus?" Jag hade fyra hus så jag tog det huset där musen låg i sist och jag tror barnen tyckte det var roligt:) När jag kom hem från jobbet chillade jag lite, åt lite mat och sen satt jag i soffan och tittade på TV:)
 
 
 
 
Jag var nära på att somna men det gjorde jag inte och sen så blev det kväll och jag skulle till PT-träningen och då körde vi alla mina "favoriter";) Alltså massa övningar som jag inte alls tycker är roliga för de är bara hemska muskler att jobba med:P Det gick i alla fall bra:) När jag kom hem så duschade jag och åt lite mat och sen tittade jag på nya säsongen av Grey's anatomy som går på onsdagskvällarna:D Det är jättespännande för varje gång:) Men nu ska jag göra annat så vi ses!
 

Kommentera här: