dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bonnarundan!

Heeeeeej!

I lördags gick jag upp tidigt för jag skulle ha hajk med tonåringarna och Lisen:D Vi var tvungna att handla mat själva och fixa allt:) Jag hade räknat ut att jag kunde vara med i ungefär fyra timmar och när vi kom fram till flotten var det bara 1,5 h kvar och vi fikade lite först och sen skulle vi börja med maten och det tog visst längre tid än planerat så jag fick ingen mat:/ Snäll nog var den äldsta scoutledarkollegan att ge mig en dubbelmacka som jag kunde äta upp:) Roligt nog var ju bommen låst när jag hade åkt en bit så jag ringde till stackars Gustav som fick springa hela vägen och låsa upp:) Efter att jag har bytt om snabbt åkte jag till stan och skolan men innan dess skulle Jenny och Adam hämtas upp:)
 

 
Vid tre startade bonnarundan och vi höll på till fem på morgonen, alltså 14 timmar:P Alla skötte sig bra, ingen däckade eller spårade ur på den nivån och det var party hela tiden:D Bästa klassen man någonsin kan ha:D Det var jättefint hos alla 19 personerna vi var hos och hos mig var det tandborste och tandkräm så slapp man känna sig äcklig i munnen de sista timmarna:P Mycket mat blev det och man kände sig helt uppsvälld av mat till slut:P En grym bonnarunda som man gärna skulle vilja göra om och jag hoppas allt annat studentgrejs blir minst lika bra! :D Ha det gött!

Kommentera här: