dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tweens alltså, vad händer med världen?!

Hejhej!

Idag började jag med att gå upp klockan sex, en kvart tidigare än vanligt och ändå var jag tvungen att springa till busen:/ Jag hann som tur var och det är så pinsamt att gå av vid station när bussen åker till skolan för jag sitter ju längst in och då måste den främmande stackars personen resa sig upp och släppa fram mig när bussen hel knökad med folk:) Jag har kommit riktigt långt i webbdesignen, har försökt listat ut vad som är vad i koderna:) Jag har ändrat färg och sen sett vad de ändrar och skrivit upp det i ett dokument så jag snabbt bara kan ändra när jag vet hur hemsidan ska se ut färgmässigt:) Efter Webbdesignen var det miljökunskap och då var det redovisningsdags men min grupp hann inte idag så det blir efter påsklovet som gäller istället:)
 
 
Efter maten som var påskbuffé satt många i klassen i grupprummet och pluggade:) Jag jobbade vidare med webbdesignen och sen tog jag en lagom buss hem:) Träffade på Evelina i korridoren som också skulle till bussen så vi gick tillsammans och vi pratade om att barn faller in i tonåren för tidigt så de kallas för Tweens:) Helt otroligt säger jag bara, låt barn få vara barn! När jag kom hem räknade jag lite matte för det är matteprov imorn, hoppas det kommer bli bra:) Läraren skrev igår om vi ville göra provet imorn eller efter påsklovet men jag ville denna fredagen men inte mina kompisar så det kommer väl bli jag och de smartaste teknikarna imorn då:P Vi är ju på samma nivå osv, haha:P Men sen fikade jag med Elon, cyklade fram så nyttiga var vi också:) Sen har jag suttit med min essä fram till nu ungefär:) Efter provet imorn är det äntligen påsklov men ha det gött!

Kommentera här: