dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Söndag!

Hejhej!

Ligger här i sängen och kollade FB för sista gången och insåg att jag har ju en blogg också:P Vad har jag gjort idag? Jo, jag gjorde klart min NkB-rapport:) Sen har jag uppdaterat min whiteboardtavla, kan ju vara en fördel:P Började träna lite på ett prov om genteknik som vi ska ha i mikrobiologi och genetik:) Det är tredje gången jag har ett prov om just detta ämne så snart kan jag verkligen allt om det:P
 

Jag har chillat också, suttit och grejat med allt möjligt:) Finns inte så jättemycket att göra på söndagar och sen har jag skypat med några för vi ska göra en grej på påsklovet men det berättar jag sen:) Nu ligger jag här i sängen och tänkte precis sova innan jag kom på att skriva ett inlägg, datorn på nattduksbordet och jag försöker hålla upp huvudet med att gröta ner hakan i en kudde:P Lite svårt att andas men tur att jag skulle avsluta här då;) Sov så gott!

Kommentera här: