dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ny säsong i Mästarnas Mästare!

Tjenna!

En riktig rolig sak som har hänt idag är att jag satt i pyjamas till klockan fem i eftermiddags:P Har faktiskt både käkat frukost och lunch men då var det i min pyjamas:P Jag orkade inte gå och duscha förrän vid fem:P Eller så kanske det inte var, jag har ju gjort en hemsida om mina scouter men jag tänkte inte så långt, jag registrerade den på min skollmail och den kommer ju försvinna inom ett halvår och det är inte så bra... Så jag gjorde så att jag registrerade mig fast på en annan mail och då blir det ett nytt domännamn:) Så jag har i stort sett ägnat dagen åt detta och gjort om sidan lite så det blir lättare för mig att uppdatera:D Man ska ju göra det lätt för sig har jag hört:P Men det är ju bättre att byta nu innan vi ska säga till alla barn att en hemsida finns:P Efter jag duschat satte jag mig ner och kollade på Ice Age fyra, haha:P När man har sett alla andra så kan man ju inte bara sluta att se de som kommer efteråt:P Haha, kanske inte den bästa filmen jag sett men jag kände mig lite tvungen, haha:P
 
 
En ny säsong av Mästarnas Mästare började idag och nu hoppas jag på att en tjej kommer vinna:) Sen har jag också gjort mina stödord till en redovisning som ska vara imorn eller på torsdag:) En sak till som jag inte ska glömma är att jag sitter och kollar på både födelsedagspresenter och studentpresenter:D Kollar på massa saker som jag kan ha till scouterna:D Eftersom jag hatar smycken så måste jag ju ha en önskelista för annars kommer jag få smycken så det jag vill ha men som jag inte vill slösa mina egna pengar på är just scoutgrejer:D Är hur taggad som helst till Trampolin som är ett riksscoutläger och det är hela nio dagar:D Kommer bli grymt roligt! Men innan det är ju fotboll VM-kval, 19-årsfest, födelsedag, hajk, konsert med Hans Kennemark, Magnus Uggla-konsert, RMU-festivalen, hajk igen och STUDENTEN:D Detta kommer bli ett grymt år ska jag säga!!! Men nu ska jag sova så vi hörs!

Kommentera här: