dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Känning till utspringet!

Tjabba tjenna igen!
 
Nu är det måndag och idag har jag inte gjort så mycket:P Har tittat på resten av Pirates of the Caribbean:) De hade jag inte sett innan, lite spännande faktiskt:P Städat lite på rummet har jag också och idag fick jag min utspringsklänning som jag ska ha på studenten:D Den passade jättebra så nu är jag jättenöjd:D Det är bara bakskorna som fattas nu och sen är allt fixat:D
 
 
 
Kom på att jag har anmält mig till högskolan, ska inte börja läsa direkt men det kan ju vara bra att se om man kommer in:P Det jag valde var 1. lärare 7-9 och med ingångsämne matte och resten av ämnena blir nog biologi och teknik:) 2. lärare 4-6 och 3. webb och multimedia:) Alla program är anmälda till Karlstads Universitet:) Vill gå där i alla fall, verkar vara en bra stad:) Men nu ska jag sova så dröm sött!

Kommentera här: