dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hemresa!

Helloj!
 
I söndags åkte vi hem rätt så tidigt, efter frukosten men eftersom vi hade bilen i syrrans lägenhets garage så var vi tvungna att gå dit med packningen:) Inte så roligt men det var inte så långt som tur var:) Vi åkte upp och sa hejdå till syrran och hennes kille och vi fick med oss en tripp trapp som skulle med:P Syrrans killes bror ska ha den till sin dotter:) Eftersom de också bor här var det lika bra att vi tog den och vi skulle även ha med oss en skrivare och den var jättestor och fick faktiskt inte plats i vår bil för vi tog den bilen med lågt tak så det var synd:)
 
 
I baksätet blev det jag och tripp trappen men resten av godiset och musiken i mobilen och kudden:) Batteriet trodde jag inte skulle håll hela vägen hem men när jag väl kom hem var det ändå en procent kvar:D Tänk att man kunde lyssna på musik nästan hela vägen hem också:D Vi kom vid kuch och då började jag titta på Pirates of the Caribbean för jag har inte sett alla än:P Så jag hann se två av dem:) Kom på att jag redan sett dem men det gjorde inget:P Hej svejs!

Kommentera här: