dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Studentbrännbollen!

Hejsan svejsan!
 
Då blev det onsdag och det innebär studentbrännbollen:D Innan det började åkte jag och Jenny till skolan för att öva studentsången med rektorn men det slutade med att vi satt bredvid och kollade på för det var bara samhällare där, typ 15 personer bara:P Sedan pratade vi med Victor om att han inte kunde köpa sin balbiljett så det gjorde vi åt han istället:) Efter att vi käkat åkte jag hem för att byta om till studentbrännbollen och hämta nya linser så att jag kunde se igen:P Tog bussen in till stan igen och då var vi några som träffades i stan och vi skulle åka till Jacob som bor längre ut i stan så jag och Sara åkte buss medan de andra cyklade:) När vi kom till Jacob var det en liten förfest och sen åkte vi alla i klassen till brännbollen:) Annie var snäll att skjutsa mig på cykeln för det var en lång bit att gå, tror inte vi skulle hinna om vi skulle gå heller:P
 
 
På brännbollen hamnade vi i samma grupp som naturarna och hälften av samhällarna och vi vann mot en av samhällsklasserna och förlorade resten:P Fast jag tror att vi vann någon mer match för domarna var jättedåliga, två gånger var vi med om att de sa fel klass som vann:/ När vi visste att vi inte kom vidare åkte vi till Jacob istället och innan det blev det lite käk på donken:P Hos Jacob bytte vi om och sen festade vi lite till och på kvällen drog vi till campingen och hade det trevligt:) Det har varit jättemysigt att samla klassen och bara vara, inte för att alla kan hela tiden men de som kan och vill och vi har alltid samlat ihop ett gäng:) När det var stängt kom syrran och hennes kille för att hämta mig:)

Kommentera här: