dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pussel!

Hejhej!
 
Imorse kollade jag klart på den filmen jag såg igår:P Senare idag har jag tänkt göra ordning i mitt rum för det börjar bli lite stökigt men istället kom jag och tänka på ett pussel jag gjorde den 22 juni 2011:P Lite mer än för två år sedan alltså och nu är det dags att limma ihop det så det blir en tavla för en gång skull:P Limmet köpte jag ju också för längesedan, kanske ett år sedan och nu när jag kollade upp detta så var det den 18 september 2011:P Ibland kan det vara bra med en blogg så man kan kolla upp när man gjorde vissa saker:P Det tog ett tag eftersom pusslet låg i pappas verkstad nere i källaren längst in på ett av borden:) Tyvärr hänger ena hörnet ned mot väggen så när jag försöker dra tillbaka pusslet på bordet ramlar hörnet ned så då var det bara att försöka krypa under bordet i dammet och hämta alla pusselbitar, bara nämner att det var lite damm alltså inte mycket:P I alla fall fick jag tag i alla pusselbitar och pusslade ihop det igen och nu skulle jag bara få med pusslet upp till vardagsrummet:)
 
 
 
 
Tur att pusslet fortfarande låg på en stor skiva så det var ganska lätt men inte i trappan, då blev det lite jobbigt:P Sedan hämtade jag lite plast för att lägga pusslet där på och sedan var det bara att kleta ut allt klister på pusslet med hjälp av en svamp:P Hoppas det blir bra och vips har jag en tavla till min framtida lägenhet:P Blev så sugen på att pussla mer så jag hämtade mitt 3000-bitars och tänkte göra ett nytt försök, det var typ fyra år sedan nu så nu kanske jag har lite mer tålamod:P Lycka till med mig, har suttit och räknat så jag verkligen har 3000 bitar för annars är det ju onödigt men jag har räknat fel för jag fick det till 3006 bitar:P Bättre för mycket än för lite men jag måste ha räknat fel och det orkar jag inte göra om halv ett på natten:P Vi ses imorn och dröm sött!
 

Kommentera här: