dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Midsommardagen 2013!

Heeeeeeeej!
 
Idag vaknade jag upp i Grebbestad, det visste jag ju men man vet ju aldrig:P De "gamla" var redan uppe så det var bara vi tjejer som käkade frukost just då, Erik fick sova lite längre:P Efter att vi gjort ordning oss och jag packat åkte vi till det stora sportshoppen och jag köpte nya gummistövlar, låga:D Det blev ett par tofflor till för de andra får jag skoskav av och de är dessutom förstora så det är ju inte så bra:) Lite sockar till scouterna också och även lite Björn Borg-underkläder:)
 
 
 
 
Pappa tyckte att han var jätterolig mot mina kusiner inne i affären:P I kassan tog han en fotboll och gick fram till en av kusinerna och sa "håll den" och sen gick han iväg:P Så gjorde han både mot Anna och Erik:P Sedan köpte pappa fotbollen och vi skulle hela tiden gömma den så att inte kusinerna kunde se den och snabbt skulle jag lägga den i en påse när hon i kassa hade knappat in den:P När vi kom hem kom pappa med påsen och ställde upp sin bror och fru och tackade för midsommar och gav de bollen och då började vi alla skratta:P Pappa signerade sedan denna och skrev ett fint tack på den och ställde upp den på ett skåp:P Sedan käkade vi mat igen, korv med bröd som blev enkelt att göra och efter ett tag åkte vi hem och nyss käkade jag pizza och nu sitter jag här trött:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: