dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bara tre dagar kvar!

Heeeeeeeeeej!
 
Idag har jag bakat färdig kladdkakorna till min student och det blev sammanlagt åtta kladdkakor:P Tog sin tid men tur att smeten är så god så det spelar ingen roll att det tog en sådan lång tid:P Åt inte smeten alla gånger men några:P Mitt i allt bakande kom Jenny och Jennifer för att de hade glömt ett par inlines i min bil, inte lätt att komma ihåg att de fanns där men en trevlig pratstund blev det idag och jag och Jenny funderar på att åkte till London några dagar:) Städat på rummet har jag också gjort, äntligen:D
 
 
 
Har även tittat lite på The Big Bang Theory igen:P Jag tänkte ju att jag skulle hålla ta på studenten för arbetslaget och jag har skrivit ned lite tankar om detta:) Får se om jag kan skrapa ihop något mer och att ordningen på allt ska stämma:) Tänk att det bara är TRE dagar kvar, inget ju och nyss filade jag mina naglar så att de blev lite finare:P Sitter och funderar på om jag ska ha nagellack men det orkar jag inte bestämma nu, tar det imorn eller på tisdag:P Imorn ska klassen till en före detta lärare så det kommer bli roligt, ha det gött!

Kommentera här: