dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Balen i Mariestad och Skara!

Heeeeej!
 
I söndags sov jag ganska länge igen:P Efter maten kom Jenny och Jennifer hit för att vi skulle kolla lite på Londonresor:) När klockan blev mycket åkte jag, mamma och syrran till Mariestad där Lisen fanns i sin fina balklänning:)
 
 
 
Hon skulle sedan vidare till Skara för att fira sin baldagen och vi andra åkte hem och då hoppade jag och syrran in i pappas bil istället:P Han ville nämligen med till kusinens bal men det orkade inte mamma för hon hade så mycket att göra:)
 
 
 
Så vi åkte in till Skara där kusinen och kompisarna som gick på Katedral fanns:) Tog massor med kort på de jag känner, hittade tyvärr inte alla men jaja:) Fick också träffa kusinens tjej och även lillasyster kusin har skaffat en kille och han fick jag också träffa:) Nu har hälften av kusinerna ett förhållande och nu är det bara hälften kvar:P Efter att jag kom hem från balen i Skara var klockan ganska mycket så jag kollade på serier på datorn:) Ha det gött!
 

Kommentera här: