dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommarvikarie på förskolan dag ett!

Hellojsan!
 
Idag har jag sommarjobbat för första gången i år:) Jag är på samma ställe som förra året, alltså förskolan:) Jag känner igen många av barnen så det blev inte så många ny namn, tur:P Det var roligt även i år, som förra året:P Det var en söt liten kille som gärna hängde efter mig idag, det fanns givetvis fler barn som gillade mig:) Hoppas det blir roligt imorn också:) När jag kom hem chillade jag lite, råkade somna framför TVn, man blir ju lite trött när man har jobbat:P
 
 
 
 
Har pusslat lite, typ fem bitar för sen orkade jag inte mer men jag spelade piano ganska länge idag:D För några timmar sedan kom mamma och pappa hem från deras semester i Italien och jag har nämligen varit ensam hemma en hel vecka:D Det har varit riktigt gött:D Fast ni vet ju att jag inte heller har varit hemma så längre, Stockholm och ledarhajken:P Fick lite Milka choklad av mamma så jag är nöjd, två chokladkakor:D Nu ska jag inte skriva så mycket mer och ha det gött!
 

Kommentera här: