dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Packa ner tält som ska med till scoutlägret!

Hejhej!
 
Idag har jag jobbat igen, dag två och det var roligt idag också:) De badada massor idag för det var jättevarmt ute:) Det var en liten kille som såg mig när jag precis gick ut från min rast och började springa och gav mig en stor bamsekram:D Man blir så glad av sånt:D Efter jobbet sökte jag ytteligare två jobb så nu är jag uppe i fyra jobb som jag sökt inför hösten:) Efter ytteligare några timmar åkte jag upp med tre andra och tog ned alla tält som ska med på lägret:) Alla utom ett och vi tog då ned fyra stycken och de var väldigt tunga:P
 
 
Men jag lärde mig ordentligt hur man tog ned dem så det var ju bra och alla patrullkistor blev jättetunga så till och med jag och Lisen ihop kunde inte bära den tyngsta:P Vi fick vara tre stycken för att orka:P Det var ganska roligt fast väldigt jordigt för att man skulle ta bort all jord på tältoinnarna som hade suttit i marken och det var inte lite jord på dem:P Har inte hänt så mycket mer men imorn blir det jobb igen:) Snart ska jag sova så dröm sött!
 

Kommentera här: