dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Visor!

Hejsan hoppsan!

Idag fick jag sova ganska länge fast mamma väckte mig innan för att säga att jag var ensam hemma med barnen som kollade på TV så om det var något fick de gå in till mig:) Sen har de varit i stan hela förmiddagen så jag har fått lite lugn och ro ett tag:) Deras mamma var hemma och min också:) Försökt gjort lite skolarbete under tiden:) Bakade en kladdkaka till efterrätt som vi skulle ha på kvällen:) Sen kom de igen i eftermiddags och då har vi spelat piano och sjungit Astrid Lindgren-visor:)
 
 
 
Spelade lite på Ipaden men sen var det mat:) Då kom deras mormor och morfar också:) Efter all mat så har jag, Kajsa och Jesper gjort två sådana drakar/fåglar som jag kan göra så nu har de en var:) Sen satt vi och smälte maten med de vuxna men tror inte de tyckte det var så jätteroligt:P Jag fick Jesper i knät och vi myste lite, han var jättenära på att somna så tillslut sa han "Jag vill gå ner och lägga mig i källaren nu":) Klockan var ju faktiskt tio så för en fyraåring är det sent:) Nyss tittade jag på lite avsnitt av Two and a half men med lite popcorn:) Jag ska väl också lägga mig strax för vem vet hur tidigt jag behöver gå upp imorn:P Vi hörs!

Kommentera här: