dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snöbollskrig!

Tjabba tjenna!

Idag var man tvungen att gå upp halv nio så att gästerna inte blir för ledsna:P Inte lätt att vara barnvakt när man inte får sova tillräckligt mycket:P Idag har vi gjort massvis:) Vi har spelat spel igen, Monopol och Diamanten:) Sen har vi haft snöbollskrig också, det var jag, Kajsa och Jesper mot deras pappa:P Bra indelning tycker jag:P
 

Sen har vi tittat på film, Ice age 2:) Spelat minipingis, lekt en lek där man skulle blåsa en pingisboll till andra sidan bordet där en av baren gjorde likadant:P Hade nog syrebrist ett bra tag efteråt:P De har spelat trummor också men sen gömde jag trumpinnarna för jag orkade inte mera:P På kvällen har vi spelat ännu mer monopol:P Nu sitter jag här hur trött som helst efter en hektisk dag fast ändå rolig:) Tur att jag får sova länge imorn men de kommer tillbaks på eftermiddagen:) Ha det gött!

Kommentera här: