dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista terminen!

Tjennixen!

Idag har det varit en typisk "dagen innan skolan börjar-dag":P Jag har äntligen städat på skrivbordet, blir ju alldeles tokig när det är stökigt:P Sen har jag skrivit ut det nya schemat:) Jag gillar verkligen torsdagar och fredagarna när det gäller att sluta tidigt:D Sen har jag nog jobbat fem, sex timmar i streck med hemsidan om scouterna som ska vara klart på fredag:) Jag är nästan färdig, bara några justeringar kvar:) Hoppas jag hinner klart i tid:) Sen har jag inte gjort så mycket mer:)
 
 
Imorn börjar den sista terminen någonsin, på gymnasiet i alla fall:) Förvånar mig inte om jag börjar gråta på studenten eller balen:) Kommer ju sakna klassen oerhört mycket, den enda klassen och skolan där jag inte blivit mobbad:) Svåra tider har uppstått på gymnasiet också men nu känns allt så himla bra:) Jag älskar verkligen VP10, eller som vi själva säger "CP10":P Ska ta vara på varenda dag nu denna terminen tänkte jag så jag har många minnen med mig:) Sov så gott!

Kommentera här: