dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Shoppingen!

Tjenixen igen!
 
Det jag köpte var allt detta:) En ny kopp, Londonkopp: och en annan kopp, "en ta med sig kopp":) Lite olika skärp för alla mina är sönder:P Nylonstrumpor och sockar, inte roligt att ha sockar med hål i:P En fin väska som jag tänkte ha på balen, senare kanske jag kan ha den på utekvällar:) Läppglans från Victoria secret såklart:) Det var en megarea på dessa:D Fingervantar och man kan skriva på mobilen med dessa:D Hårnålar är alltid bra att ha:) En ny festtopp som min "lillmamma" hittade:)
 
 
En jättefin sommarklänning, mysbyxor, munktröja och två par shorts blev det också:) Lite smink ovanligt nog, två nagelfilar, två nagellack, glitter eyeliner, nagellacksbortagning och en mascara:) Låter kanske inte så jättemycket men jag brukar inte köpa onödiga köp:P Det var nog allt, hoppas jag inte glömt något:P Vi hörs!

Kommentera här: