dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kablar hit och dit!

Hejhej!

Idag har jag inte gjort något värst mycket:P Var tvungen att gå upp ganska tidigt för pappa och hans kompis skulle dra lite kablar hit och dit, mest i mitt rum... :) Istället för att vara på rummet så satt jag framför TVn tills pappa var tvungen att stänga av så då hämtade jag macen och kollade på Youtubeklipp, läste bloggar och massa sånt som jag inte brukar göra:P Den ljuvliga musiken var att höra pappa krypa runt på vinden och höra honom och hans kompis skrika till varandra hur mycket kablar som skulle igenom alla rör:P Mycket trevligt när man försöker äta frukost i lugn och ro:/
 
 
Men efter maten var det färdigt och då har jag räknat lite matte, nyss börjat på sista kapitlet:) Tittade på sista avsnittet av Gossip Girl också, inte för att jag har följt det så men lite då och då har man ju sett:) Nu vet jag vem som är Gossip Girl:D Lite sorgligt att serien är slut dock:/ Efteråt var så ska det låta och sen har jag packat lite smått inför London:) Nu sitter jag här och skriver detta medan jag istället borde sova:P Ett plus är att jag sitter i sängen med pyjamasen på och har nyborstade tänder:P Sov så gott!

Kommentera här: