dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första dagen, sista terminen!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Dagen har kommit, den dagen då jag börjar min sista termin på gymnasiet:) Nu är det verkligen slutet, sorgligt att inte träffa alla i klassen men underbart att inte behöva stressa med läxor osv:D Idag har det varit projektarbete från åtta till halv ett så mycket gjort får man men jag gjorde webbdesign istället:) Glömde ändå projektarbetet hemma så något vettigt måste man ju få gjort:)
 
 

Efter maten hade vi naturkunskap och då fortsatte vi med gentekniken och om en vecka är det debatt, spännande:P Vi hade inte mentorstid så länge idag så jag hade tur och tog en tidigare buss hem så jag slapp vänta i 45 minuter:) Här hemma har jag slappat för snart är det PT-träning, lite senare än vanligt men det spelar ju inte så stor roll:P SNART BÄR DET AV TILL LONDON MED MASSA KLASSKOMPISAR:D Jag längtar ihjäl mig men nu ska jag ta ut fötterna ur fotbadet:P Hade gött!

Kommentera här: