dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Färgburkar!

Tjenna!

Onsdagar är ju lite annorlunda, har studiepass och projektarbete nästan hela onsdagarna:) Idag har jag listat ut de flesta namnen på blommorna:) Vi kör fortfarande the cup song, vi som kan i klassen:P Vi brukar köra på färgburkar och det är nästan så man vill ta med sig en hem så man har ett minne från skolan:P
 

Efter skolan kom man hem och åt, senare somnade jag på soffan och det var tur att jag ställde klockan så jag skulle hinna till PT-träningen:) Det gjorde jag men det uppstod ett problem när jag satte mig i bilen och nyckeln vägrade vrida om sig och låta bilen starta:P Så snabbt som ögat fick jag ringa mamma och fråga var man gör då och det var bara att vrida på ratten:) Man lär sig något nytt varje dag:) Har inte hänt så mycket mer och nu ska jag sova, längtar alltid till då man ska sova för av någon konstig anledning är man alltid trött:P I alla fall när det är skola eller när man har varit på semester:P Sov så gott!

Kommentera här: