dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dagens lektioner: läsa, svara på frågor, titta på film ... ungefär!

Tjabba tjenna!

Idag hade vi sovmorgon i 40 minuter, knappt värt det men jaja:P Började med att ha en ny kurs idag, miljöhistoria:) Vi fick ett tjockt häfte som är så kallad vår lärobok:P Det häftet är typ 15 år eller något:P Vi tittade på film om Europas "riktiga" lövskogar och den var ungefär en timme lång och på morgonen är det inte bra för film för man vill bara sova då:P Efter lunch hade vi svenska C igen och då gick vi igenom meriter och CV:) Sedan hade vi en ytterligare ny kurs, mikrobiologi och genetik:) Nästan samma som biologi och NkB men det är väl bra att dra igenom det för en tredje gång:P
 
 
Vi pratade mest om stamceller och tittade på en film som var en halvtimme:) Sist men inte minst, matte D:) Hade genomgång nästan hela lektionen och sen räknade jag lite uppgifter och vi fick sluta några minuter tidigare:D Hann komma till cellon innan halva tiden hade gått:D Vi ska ju ha konsert imorn så nu blir man lite smått nervös:) Imorn ska jag även ha debatt med klassen om genteknik:) Mer nervös då tror jag att jag kommer bli:P Det ska nog gå bra men nu ska jag sova, dröm sött:)

Kommentera här: