dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Terminsavslutning!

Gokvällen!

Idag har jag jobbat, näst sista måndagen på denna arbetsplatsen... Jag kommer verkligen sakna alla underbara barn men jag får stå ut:) På jobbet hände inget speciellt men på scouterna hade vi terminsavslutning så då kollade vi på Trampolinfilmen:D Sedan fikade vi lite och i grupper skulle de säga vilja fem olika gånger denna terminen som har varit extra roligt:) Sedan tackade vi av Lisen för hon ska ju till Tyskland nästa år, hoppas hon kommer tillbaka nästa år:)
 
 
 
Jag funderar på att ge henne en liten present jag också men efter mina funderingar så har jag inte kommit på något bra än, jag får fundera lite till:) Sedan tittade vi på ett bildspel och alla tyckte det var roligt så nu kommer man förmodligen inte se så många förrän efter jul och nyår:) Vi ses imorn!
 

Kommentera här: