dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julkort och adventskort!

Hejhej!

Nu är alla kort som ska skrivas ut, utskrivet:D Tog sin tid men den där skrivaren på jobbet är envis och gör som den själv vill men om man är lite bestämd så går det:P Det enda jag har kvar att göra innan jag slutar är att ha min sista samling och slå in alla paket till barnen, de ska få alla paket på torsdag så jag har inte så mycket tid på mig men jag åker till jobbet lite tidigare imorn så hinner jag nog:) Tur att jag gillar att slå in paket:P
 
 
 
Idag när jag kom hem från jobbet åkte jag sedan till ICA för att köpa glass, clementiner och äpplen för imorn ska jag och en kollega bjuda våra söta Duv-barn på fruktsallad och glass:) Jag har ju bara fyra dagar kvar om jag nu inte ska jobba efter jul:P Borde fråga hur det blir med det så jag kan planera när jag ska vara med mina kompisar men vi hörs och jag är lite extra glad såhär på kvällen för nu är jag verkligen snart klar med min bloggdesign:D Dröm sött!
 

Kommentera här: