dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Flow game!

Hejhej!
 
Lördagen den 21 december är det idag, årets kortaste dag har jag hört:) Jag sov hyfsat länge på morgonen och sen när jag käkade frukost tittade jag såklart på julkalendern som är jättespännande nu:) Jag har äntligen slagit in alla paket nu, det till syrran är lite roligt:P Hon ska få gå på tomtens skattjakt i sitt eget rum, haha:P Sen så har mamma sagt att om jag listar ut exakt vad hennes paket till mig är så ska jag få öppna det:D Nyfiken jag är så gissar jag och gissar men det är aldrig rätt, jag måste ju veta nästan precis vad det är... De enda ledtrådarna jag fick var att jag inte har önskat detta och vill inte hadet:/ Sen så är det något som mamma kommer tvinga mig att ta med till semestern i början av januari:P Jag är nu väldigt fundersam om detta och frågan är om jag vill ha det, det känns inte så i alla fall men mamma tycker det är en snygg sak i alla fall;) Jag tror det är en jacka men vem vet?
 
 
 

Jag har kollat på serier idag och spelat spel både på mobilen och facebook:P Det är Flow game som ni kanske känner till, har verkligen fastnat för det spelet och har spelat hur många nivåer som helst:P Har säkert spelat 600 olika nivåer tror jag om inte mer:P I alla fall så är det inte långt kvar till jul och nu är julgranen uppe och klapparna finns redan under julgranen:) Mamma sa först att jag bara skulle få en julklapp, den som jag inte ville ha men sedan kollade jag lite under granen och upptäckte fem mer klappar till mig:P Jag trodde verkligen på det men känns ju bra att det inte var så:P Imorn är det bara två dagar kvar konstigt nog känns det inte som jul än men så kan det kännas ibland men nu måste jag sova innan någon av föräldrarna säger åt mig att gå och lägga mig så vi hörs! Dröm sött:)

Kommentera här: