dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trampolin 2013 rivningsdagen!

Hejhej!
 
Sista dagen var kommen och istället för morgonsamling var det avslutning:) Lite sorgligt och jag sa hela tiden att jag inte ville hem, lite taskigt mot mamma och pappa men jag ville verkligen inte hem! Jag har inte haft det så roligt på länge och tänk själv att säga hejdå till alla nya vänner man hade fått... Tänk om man bara blev vänner på FB och twitter och inget mer? Jag kanske aldrig skulle träffa dessa underbara människor i hela mitt liv, jag ville verkligen inte detta och jag började inte gråta men innerst inne ville jag nog det... Har lite kontakt med en från Abra och hoppas att vi ska ses någon gång över en fika eller något liknande men vem vet vad som händer:) Jag kan ju inte tjata hål i huvudet på människan men jag hoppas att vi blir inbjudna på någon hajk, läger, strumpkrig eller bara att vi ska vara:)
 
 
 
 
Efter avslutningen gick vi tillbaka till lägret och det var dags att riva det:/ Vårt fina kök och vårt tält skulle ner och packas ihop och våra väskor skulle packas och väskorna skulle in i släpkärran:/ Under tiden så skulle vi skriva en utvärdering och jag fick uppgiften:P Jag skrek ut frågorna och fick lite svar här och där som jag sedan skrev upp:P Efteråt gjorde vi en liten fuling, de som hade släpkärra fick åka med sina bilar till lägret men inte vi andra... Men jag, Lisen och en till hämtade våra bilar och sa att vi skulle hämta ett släp och fick tillåtelse att köra in på lägerområdet:P
 
 
 
 
Innan vi hämtade våra bilar så gick jag till Abra för att krama en ny vän jag hade fått, samma person som jag hade fikat med och vi som gick runt på lägret:) Den personen är verkligen saknad och jag kunde inte hämta bilen utan att riskera att säga hejdå innan de åkte hem med sin buss:) Jag vågade inte ta risken så en snabb kram blev det och sa att jag bara skulle hämta bilen så det får bli kramkalas med de andra i Abra senare:) Efter att ha hämtat bilen ställer alla i kåren upp sig på en lång rad och medan vi går rakt fram letar vi efter skärp som vi tog upp och slängde på rätt ställe:) Under tiden vi hade hämtat bilarna så hade redan Helges Älgar tagit farväl av Abra så jag fick gå dit själv för ingen ville följa med mig för då skulle de börja gråta så jag gick dit och kramade alla:) Det var nog det jobbigaste kramkalaset jag varit med om hittills men jag hoppas vi träffas snart igen:) Det var årets läger som var grymt roligt:D Det bästa lägret någonsin:D Nu ska jag bara lägga upp bilderna också och ha det gött!
 

Kommentera här: