dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spårarhajk dag två!

Heeej igen!
 
Imorse blev jag väckt av att Lisens mamma kom in och berättade vad som hade hänt under natten:/ De hade även skrivit ett meddelande på husväggen ute:/ På morgonen fixade vi ledare fram frukost och vi alla käkade massor:) Sedan började vi packa alla saker och städade i huset:) Filip fick även sin hämnd:D Jag sa till barnen igår att jag skulle väcka några så skulle vi måla Filips ansikte för att han retade mig så:P Då, när vi håller på att packa ligger Filip i soffan och "vilar", då springer ett barn och sätter sig på han och då inser alla barn att vi ska måla på han:P Han fick inte bara en mustasch utan massor med fina målningar i ansiktet:P Haha, hämnden är ljuv och vem vet som händer med mig här näst;)
 
 
Efter att vi städat så slutade vi och föräldrarna hämtar sina barn:) Vi ledare fick inte åka hem än för vi skulle plocka bort allt glas som hamnat i det rummet där de kastade stenen:/ Det var inte lite glas ska jag säga och stenen gjorde sönder hockeyspelen som vi har där:/ Innan vi åkte hem hade jag och Filip en liten brottningsmatch, haha, jag förlorade rätt så stort:P Han hade ju skor på sig så jag gled ju på golvet:P När jag kom hem var jag tvungen att baka en kladdkaka och duscha snabbt för mormor och morfar skulle komma på födelsedagsmiddag:) Mormor fyllde i onsdags och jag fyller imorn:D Fick lite pengar och melodifestivalen-skivan av mormor och morfar:)
 
 
Efter middagen gjorde jag klart en inlämning i miljöhistoria och sedan dekorerade jag min födelsedagstårta:D Den blev jättefin med massor med färger:P Ser ut som ett lågstadiebarn har gjort den, haha:P Tittade nyss på mästarnas mästare och både Helena och Torgny  åkte ut så nu är Magda och Bernt i final:) Har jätteont i min vänstra underarm:/ Kanske berodde på att jag råkade halka på isen igår och då tog jag i med vänster hand:/ Kanske kan vara att jag är trött också, fick ju inte så mycket sömn igår natt;) Men snart ska jag sova igen:D Ha det gött så ses vi på min födelsedag!
 

Kommentera här: