dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Så kan det gå!

Heeeeeeeej!

Idag har det varit sista skoldagen för veckan enligt mig:D Känns gött att kunna ta helg halv tolv på en torsdag:D För hade jag webbdesign och jag är snart färdig med min inlämning som ska in nästa vecka, gjorde massor med jobb idag och det var svåra saker:) Efteråt hade jag miljökunskap och då hade vi redovisningar, om nötkött som har legat och släpat i flera veckor:P Gick bra tycker jag:)
 

Stannade kvar och käkade med kompisarna och sedan var vi några som satt i studielandskapet:) Då började jag att måla med tuschpennor för det var längesedan jag gjorde det och då målade jag en namnskylt:P Tog tyvärr inte kort på den men pappret var helt täckt med glada färger och det känns som jag råkade göra slut på färgen i några pennor:P Nu sitter den fina teckningen upptejpad i skåpet:P När jag kom hem hände inte så mycket men sen kom mammas bästa kompis som ska sova över här, hon bor annars utanför Göteborg:) Har inte hänt så mycket mer men imorn är jag ledig:D Dröm sött!

Kommentera här: