dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Liggande till stående format!

Heeeej!

Idag har det varit en liten annorlunda dag:) Morgonen var detsamma, alltså mikrobiologi och genetik:) Sedan hade vi miljöhistoria och då fick vi en timmes förberedande inför redovisningen som var efteråt:) Jag var med Maja och vi hade om sen stora gröna muren i Afrika och Kina:) Det gick bra tycker jag, så bra som det kunde:) Efter maten hade inte alla svenska så vi andra gjorde en studentkalender, 50 dagar kvar:D Den blev jättesnygg:P Den får ni se en annan dag:) Sedan hade vi mikrobiologi och genetik igen men istället skulle vi ha studiepass så jag jobbade med projektarbetet:)
 
 
Vill ju ha panorama men när jag hade tagit alla kort så var jag inte så smart att ta i stående format som man måste:/ Så idag har jag ägnat mig åt att minska varje bild och sedan klistrat in dem i ett dokument med stående format och sedan sparat varje bild i olika mappar, det var 214 bilder det! Gör ett testpanorama för att se om den funkar och jag hoppas verkligen att det gör det nu:) Matte hade jag ju också innan jag åkte till cellon:) Hans Kennemark kom till vår orkesterlektion och förlängde den med en timme så vi skulle hinna spela allt och det tror jag vi gjorde:D Längtar till helgen då vi ska spela med Hans och de andra orkestrarna:D Har inte gjort så mycket mer och nyss blev jag klar med den sista bilden så nu har jag verkligen förtjänat att gå och lägga mig:) Vi ses imorn!

Kommentera här: