dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jobba effektivt, borde prova det någon mer gång!

Morsning!

Lång dag i skolan och det börjades med effektivt arbete om virus på mikrobiologi och genetiklektionen:) Efteråt hade ve den megalånga lekitionen miljöhistoria och då läste vi ett häfte och sen skulle vi bilda grupper och börja med ett nytt arbete:) Det är jag och Maja och vi ska redovisa om den stora gröna muren:) Efter maten var det läxförhör i svenska om retorik:) Vi skulle analysera en text som en svensk journalist hade skrivit och det handlade om när han och hans kompis tillfångatogs utomlands och levde i fängelse i 14 månader. De hade varit med om hemska saker också så inte så roligt för dem:/
 
 

Sedan hade vi mikrobiologi och genetik igen och då jobbade vi vidare med arbetet:) Till sist var det matte och då jobbade jag riktigt effektivt med uppgiften som vi ska redovisa muntligt:) Orkester efteråt men ingen lektion så en halvtimme med Hans Kennemarks låtar och nästa vecka är det genrep inför den helgen vi ska spela alla orkestrar + konserten:D När jag kom hem tog jag mig i kragen och skrev färdigt en av texterna på projektarbetet:) Nu har jag två texter kvar och den ena kan jag inte skriva förrän jag är färdig med hemsidan och den ska handla om mig, vad det är för hemsida, varför jag gjort den och en guidning:) I stort sett har jag bara en sida kvar där det är faktatext och det ska handla om hur man pressar växter, förr och nu:P Imorn kan jag nog börja göra min hemsida om jag är effektiv:D Ha det gött så ses vi imorn allihopa!

Kommentera här: